Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări). Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completareaşi expedierea unui mail pe adresa mariposaamcart@gmail.com
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către Mariposa AMC ART. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale Mariposa, să nu fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor însoţitoare).
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul Nemo Curier, Urgent Cragus sau Fan Courier. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului.
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Mailul de Retur. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Li Via (tel 0771531610, Aleea Independentei nr.1, Slatina, Olt) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Li Via.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
Satisfacţia dumneavoastră reprezintă o responsabilitate esenţială pentru Mariposa,
de aceea investim toate resursele pentru a vă oferi cea mai bună calitate
atunci când achiziţionaţi unul dintre produsele noastre.
Toate materialele folosite în procesul de
producţie provin de la cei mai performanţi furnizori din Europa şi au fost
supuse unor procese de testare înainte de vânzare.